Wszystko co musisz wiedzieć o wizytach
Proces terapeutyczny zawsze opiera się na indywidualnych potrzebach i celach pacjenta. W trakcie wizyt skupiamy się między innymi na:
- identyfikacji i zrozumieniu Twoich nawyków żywieniowych, emocji związanych z jedzeniem oraz ewentualnych trudności w tym obszarze
- wzmacnianiu samoakceptacji
- rozwoju zdrowych mechanizmów radzenia sobie ze stresem, emocjami i trudnościami życiowymi bez sięgania po niezdrowe nawyki żywieniowe.
- wprowadzeniu trwałych zmian: naszym celem jest nie tylko rozwiązanie problemów związanych z jedzeniem, ale również nauczenie Cię trwałych nawyków żywieniowych i stylu życia, które będą sprzyjały Twojemu zdrowiu i dobrej kondycji psychicznej.
Wizyty odbywają się jedynie po wcześniejszym umówieniu terminu. Możesz umówić wizytę telefonicznie lub przez wiadomość mailową.
Uzgadniamy dogodną dla Ciebie datę oraz godzinę spośród dostępnych terminów.
Po dokonaniu rezerwacji otrzymasz na swój adres e-mail link do spotkania oraz dane do płatności. Wizyty są prowadzone w formie online za pośrednictwem platformy Google Meet.
Pierwsza wizyta konsultacyjna: 60 minut
Kolejne wizyty: 50 minut
Po dokonaniu rezerwacji otrzymasz na swój adres e-mail link do spotkania oraz dane do płatności. Wizyty są prowadzone w formie online za pośrednictwem platformy Google Meet.
1. Otwórz wiadomość e-mail z linkiem do spotkania Google Meet:
Kliknij w link lub skopiuj go i wklej w pasek adresu przeglądarki internetowej.
2. Zaloguj się na konto Google:
Jeśli nie jesteś zalogowany, zostaniesz poproszony o zalogowanie się na swoje konto Google. Wprowadź swoje dane logowania. Jeśli używasz innej poczty niż Gmail, przed dołączeniem do spotkania zostaniesz poproszony o wpisanie swojej nazwy użytkownika.
3. Sprawdź ustawienia:
Przed dołączeniem do spotkania sprawdź swoje ustawienia audio i wideo. Możesz to zrobić klikając na ikony mikrofonu i kamery, aby upewnić się, że działają poprawnie.
4. Dołącz do spotkania:
Kliknij przycisk „Dołącz teraz” lub „Poproś o dołączenie”, jeśli spotkanie wymaga zgody organizatora.
5. Jesteś na spotkaniu:
Po zaakceptowaniu przez organizatora, dołączysz do spotkania. Możesz teraz uczestniczyć w rozmowie.
Dodatkowe wskazówki:
• Upewnij się, że masz stabilne połączenie internetowe, aby uniknąć zakłóceń podczas spotkania.
• Jeśli to możliwe, używaj słuchawek z mikrofonem.
• Usiądź w cichym miejscu, aby uniknąć zakłóceń i hałasu w tle.
Wizytę można odwołać telefonicznie pod numerem: 453 368 053 lub mailowo: hello@malwinaswoboda.pl, nie później niż na 24h przed terminem spotkania. W takim przypadku zapłacona wcześniej kwota zostanie zwrócona na rachunek bankowy, z którego dokonano przelewu. Jeśli wizyta nie zostanie odwołana lub zostanie odwołana na mniej niż 24 godziny przed terminem, opłata nie zostanie zwrócona.

Masz więcej pytań!
Postaram się odpowiedzieć na wszystkie z nich i wyjaśnić Twoje wątpliwości.